lauantai 6. helmikuuta 2010

I'm a technorocker.

Josko sitä tänään pääsisi baariin. Kahtena iltana sitä on jo yritetty, kolmantena voisi vaikka onnistuakin. Olisi toki kaikista hienointa, jos tänne vielä saisimme Teemusen kanssa hieman jonkinlaista ryyppyseuraa, mutta meneehän tuo toki kahdestaankin, baariin kun kuitenkin suuntaamme. Josko sieltä sentään löytyisi seuraa meille.

Olen hippasen ehkä ylpeä itsestäni näitten siivoushommieni kanssa, joita siis teen viikoittain sellaiset kuusi tuntia. Tämän viikkoiset hommat olen nimittäin tehnyt sellaisella turbovaihteella, että tänäänkin n. kahden tunnin hommaan meni vähän reilu tunti. wohoo, hyvää kuntoilua ja palkka juoksee. Niinkuin minäkin niiden siivouskärryjeni kanssa.

P.S. Mulla on aistiharhoja! Oon varmaan kylmettänyt jalkani niin, että nyt siinä on ajoittain sellaisia kummia kuumia aaltoja, tuntuu kuin joku kusisi mun jalalle... Tai sit mun jalalla on vaan vaihdevuodet.